سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نوگولرن حاصل یک آرزوی قلبی در تمام سال‌هایی است که به صورت مداوم و تخصصی به تدریس زبان انگلیسی و آموزش در این مرز و بوم پرداخته‌ایم.

و اکنون مفتخریم که پس از دو سال تلاش بی‌وقفه و کار مداوم اولین اپلیکیشن ویدیو محور آموزش زبان انگلیسی در ایران را با هدف توسعه سطح دانش در بین جوانان و ارائه‌ی خدماتی با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه عرضه نموده‌ایم.

ما همواره در تلاشیم تا همه بتوانند بدون محدودیت به یکی از ابزارهای لازم جهت رشد و توسعه فردی در دنیای امروز که همان دانش زبان انگلیسی است دسترسی داشته و در راستای آموزش بهینه و ارتقای دانش خود گام بردارند.


این مطلب را بخوانید و اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نوگولرن آشنا شوید.


چرا نوگولرن
چرا اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نوگولرن

نوگولرن به عنوان اولین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ویدئو محور در ایران، با هدف برقراری عدالت آموزشی, به دنبال ایجاد یک روش آسان و پایدار برای یادگیری زبان است. در راستای رسیدن به این هدف، یک شیوه منحصر به فرد آموزشی در اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نوگولرن وجود دارد که بر مبنای آن زبان آموزان محترم در مسیر یادگیری به تمامی مباحث و فایل‌های آموزشی مورد نیاز برای یادگیری زبان اعم از ویدئو، تست استاندارد، ‌تمرین‌های مداوم و روزانه و برنامه‎‌ریزی آموزشی دسترسی خواهند داشت.

نوگولرن با ایجاد تنوع دوره‌های مورد نیاز کاربران بر اساس یک دوره مطالعات در بازار آموزشی ایران،‌ در حال حاضر طیف وسیعی از محتوای آموزشی زبان را در اپ خود بارگذاری کرده است که مخاطب در هر سطحی از دانش زبان به راحتی می‌توانند فارغ از زمان و مکان به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند.

محتوای نوگولرن

محتوای آموزشی نوگولرن بر اساس نیازمندی‌های زبان‌آموزان فارسی زبان و با مطالعات گسترده نسبت به نیاز‌های آنان طراحی و تولید شده است. در این مسیر اساتید با تجربه داخلی و خارجی در کنار نوگولرن بوده و هستند تا بهترین و با کیفیت‌ترین محتوای آموزشی را به زبان آموزان ارائه کنند.

آشنایی بیشتر با اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی نوگولرن

پشتیبانی آموزشی و فنی نوگولرن

نوگولرن متعهد است که زبان‌آموزان را در هر مرحله از یادگیری با پشتیبانی آموزشی و فنی در هر زمانی از شبانه روز حمایت کند. برای دستیابی به این مهم یک تیم خبره آموزشی و یک تیم مجرب فنی در طول شبانه روز پاسخگوی چالش‌های شما خواهند بود.

دوره های آموزشی نوگولرن

ما در تیم آموزش اپلیکیشن مکالمه انگلیسی نوگولرن با بهره‌گیری از به‌روزترین شیوه‌های آموزش زبان، دروس را طراحی و بر اساس آن ویدیوهایی آموزشی تهیه کرده‌ایم تا شما عزیزان را از شیوه‌های دیگر یادگیری زبان انگلیسی مثل رفتن به کلاس بی‌نیاز کنیم. همچنین برای اطمینان از یادگیری شما از مطالب آموزش داده شده تست‌هایی طراحی کرده‌ایم تا به کمک آن بتوانید آموخته‌های خود را بسنجید و نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید.

  • دوره زبان کاربردی (General English)
  • دوره جامع گرامر (Comprehensive Gramar)
  • دوره زبان تخخصی (inside-out)
  • دوره واژگان زبان انگلیسی (Vocab)

منبع : وب سایت ویرگول